Thursday 16 April 2015

Exco Kesayangan Tuan Guru Nik Abdul Aziz Menjadi Sasaran Kunco PASMA dan Jebon


2 Orang Exco PAS Kelantan telah menjadi sasaran fitnah oleh kunco PASMA dan JEBON, Ayie Prop adalah rakan baik dengan Juragan yang merupakan team PGS Pas Pusat di bawah kendalian Dr Hatta Mohd Ramli.

Ayie Prop adalah kawan baik dengan Datok Wan Rahim dalam facebooknya hari ini telah membuat fitnah kepada Dato Fatah dan juga YB Anizam. Mereka sanggup menuduh bahawa Dato Fatah mengajur konsep dangdut.


"Pertunjukan hiburan ni berlaku d tanah merah pd 10.4.15 yg ada 2 org exco. fatah mahmood dan mejar (b) Anizam. Kedua-duanya berpangkat Dato. Dato Fatah Timbalan Yg Dipertua pas , Anizam Naib Yang Dipertua. Fatah exco belia dan kjaan tempatan. Anizam exco kebudayaan.
MOLEK dah tu...kedua exco yg berkaitan, tapi membenarkan pertunjukan maksiat di tanah merah.
Dah nak srupo UMNO dohh"

Kenapa serangan biadap ini dilakukan sedangkan semua orang tahu bahawa Dato' Fatah adalah anak didik Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat?



Perkahwinan Dato' Fatah juga dibawah restu TGNA, malah TGNA sendiri yang menikahkannya?

Yang peliknya menjadi tukang fitnah dan sebar maklumat yang tak benar di whatsapp dan facebook adalah kunco-kunco pasma dan jebon tetapi yang menjadi mangsa pula ialah golongan ulama dalam PAS. Asmuni Awi juga membuat kenyataan yang tidak benar dengan menyalahkan orang lain sedang dia sendiri antara terbabit dengan kumpulan facebook yang menyerang golongan ulama di internet dan media massa.

1 comment:

  1. ya allah...peliharakan islam di malaysia...peliharakan mereka2 yg berjuang demi islam di malaysia...jgn lah kau jadikan bumi malaysia..rosak islamnya...letakkan kami diatas landasan yg betul serta istiqomah...kasihanilah kami dan keturunan2 kami yg akan dtg kemudian...

    ReplyDelete